Правильний підхід до розробки сайтів



Мережа Інтернет стала для багатьох людей не тільки способом проведення вільного часу і дозвілля, але і засобом заробітку грошей. А як зробити так, щоб Ваш сайт окрім отримання задоволення приносив і гроші ми розповімо в цій статті.

Також ми розберемося, що потрібно врахувати для того, щоб розробити успішний веб-сайт. Ви дізнаєтеся: чому для того, щоб створити хороший ресурс, недостатньо одних тільки знань декількох графічних редакторів, основ програмування або оптимізації Web-сайтів і зрозумієте, наскільки складно стати в даній області справжнім фахівцем.

Підготовчий етап створення сайту

Тенденції в пост-советстком сегменті мережі Інтернет свідчать, що цікавими для відвідувачів є вузькопрофільні і спеціалізовані ресурси. Як і в будь-якому іншому виді бізнесу тут важливо передбачити, що вимагатимуть відвідувачі сайтів в майбутньому.

У будь-якому випадку корпоративний сайт для фірми слід зробити обов'язково! Навіть у разі мінімальної віддачі або відсутності такий.

Веб-дизайнерові, що починає, варто пробувати себе у вузькоспеціалізованих проектах. Наприклад, якщо створити якісний ресурс по філателії, то завдяки невеликій конкуренції можна достатньо швидко стати фахівцями і авторитетами в цій області.

Під якістю сайту ми розуміємо сукупність властивостей Web-ресурсу, які визначають його здатність задовольняти конкретні потреби відвідувачів сайту.

Але вгадувати тематику для майбутнього сайту - справа украй невдячна! Правильніше буде подивитися, що відвідувачі шукають в пошукових системах найчастіше і головне - чого вони так і не знаходять.

Бізнес-план - план розвитку Web-сайту

Робити сайт, не замислюючись, допустимо лише для любительських сайтів. Для комерційних сайтів цей підхід - неприпустимий!

Важливо на початковому етапі остаточно розібратися з тим, як Ваш сайт відпрацьовуватиме вкладені в нього гроші. Це положення щодо якого Ви повинні розраховувати все інше.

Не менш важливий правильно поставити цілі і завдання, заздалегідь вирішити: що, чому і як.

Неодноразово траплялося, що конкуренти запозичували чужу ідею, реалізовували її на більш високому рівні і в кінцевому результаті сайт-джерело залишається біля розбитого корита.

Яким звідси можна зробити висновок? Не економте грошей на вузькопрофільних фахівцях, особливо, коли ці гроші у Вас є! Зробіть сайт, поліпшити який - не можливо або дуже важко, і недоброзичливці не зможуть Вам нашкодити. А якщо спробують, то у Вас вже авторитет і час на вашому боці, адже, Ви - перші.

Інновація

Інновація сайту має також важливе значення серед заходів за оцінкою якості сайту і його прибутковості.

Чим складніше сайт, тим більше часу потрібно на втілення всіх Ваших задумів. Не забувайте також про людський чинник.

Сайту потрібний сучасний дизайн

Дизайн сайту - це Ваша особа в Інтернеті. Якщо сайт зроблений не якісно, то виникає очевидне питання: чи варто довіряти власникові такого Web-ресурсу? Де гарантія, що це не черговий аферист? Справедливо буде допустити, що особа/компанія, яка не приділяє належної уваги дизайну, легковажно відноситься до потенційного клієнта (або їй бракує гроші). Про яку довіру тоді йдеться?!

Ваш сайт не тримається в пам'яті - Ви втрачаєте!

Дизайн повинен відкластися в підсвідомості людини, яка відвідала сайт. Важливу роль тут грає логотип (назва фірми, виконана в певному стилі, і/або знак, якесь стилізоване зображення), гасло, кольорова гамма, графіка, стиль викладу і ще багато чого. Будь-яка дрібниця, навіть на перший погляд незначний, може зіпсувати загальне враження.

На Web-ресурс, який запам'ятовується, є велика достовірність повернення відвідувачів. Зазвичай ці спогади повинні бути позитивними.

У цьому плані також радимо вибирати доменне ім'я, що легко запам'ятовується, - назва сайту - для того, щоб користувач міг без зусиль його запам'ятати, якщо записати ні на чому.

Стежите за розмірами Вашого сайту

Ви орієнтуєтеся на заможного відвідувача і тому навісили на свій сайт багато графіку, flash-анімацію з розрахунку: людина, яка не здатна закачати Ваш сайт, буде не здатна купити продукт, який Ви пропонуєте.

Це одна сторона медалі. Але є і інша!

Що найважливіше для забезпеченої людини? Мабуть, не останнє місце займає час. Коли у неї зазвичай сторінка завантажується секунду-дві, а Ваша - п'ять. Чи дочекається завершення процесу примхливий відвідувач? Не забувайте, час - це гроші! Кому, як не людині, яка ці гроші має, знати про це. Тому, закладайте в свій сайт турботу про потенційного клієнта незалежно від його станів.

Будьте лаконічними!

Що чекає від сайту вчитель? Інформації! Що чекає від сайту банкір? Надійності!

Вивчите свою потенційну аудиторію. Дайте відвідувачам відчути, що вони на сайті, який здатний дати те, за чим вони прийшли. Як?! Атмосферою, наповненням, функціональністю.

Уявіть собі: молодіжний розважальний ресурс, оформлений в темних тонах, в класичному стилі, який чимось нагадує музей. Це небагато не те, чого від нього чекають. Чи не так?

Припущення - згубні для Вашого сайту!

Засновники сайтів часто вважають, що велика кількість відвідувачів автоматично перетвориться на купу грошей. Але це найчастіше не так. Запитаєте себе: «скільки з відвідувачів, які вперше прийшли на Ваш сайт, мають хоч би мінімальні припущення про що він?».

Якщо Ваш бренд недостатньо відомий, то на головній сторінці повинно бути видно, чим Ви займаєтеся. Не примушуйте відвідувача вгадувати. Дайте чітку однозначну відповідь. Але не перестарайтеся. Останнім, що хоче бачити користувач, є величезний анімаційний логотип.

Проте цього недостатньо! Підготуйте відвідувача до зустрічі з Вашим сайтом, підкажіть йому, куди він потрапить: англійською назвою домену, назвою сайту, коротким описом біля гіперпосилання на Ваш ресурс, якісно продуманими банерами на чужих сайтах, і тому подібне.

Як Вам, мабуть, відомий заголовок на кожній сторінці сайту (текст в тезі <title>) використовується пошуковими системами для уявлення інформації про Ваш сайт, текст заголовка виводиться в гіперпосиланні на сторінці результатів пошуку, в каталогах, дошках оголошень. Не легкомисленнічайте цим. Приділите належну увагу заголовкам.

Проектування

Швидкість завантаження, навігація і функціональність є основними початковими складовими, які повинні бути на високому рівні.

У користувачів повинна бути можливість знайти те, що вони шукають, в стислі терміни. Якщо Ви не можете забезпечити їх цим, то це зробить Ваш конкурент!

Перша сторінка, яку перегляне користувач на Вашому сайті, повинна зацікавити його Вашим продуктом (контент, товар, послуга, і тому подібне). Наприклад, якістю товару, найнижчими цінами, оригінальним контентом, швидкою доставкою, і тому подібне.

Інформація на сайті повинна бути:

* Цікавою.

* Переконливою.

* Постарайтеся поставити себе на місце користувача, зрозуміти, що саме він хоче знайти на Вашому сайті. І запропонувати йому це.

* Коротко ознайомте відвідувача з Вашими перевагами і досягненнями. Витягніть з свого продукту все можливі переваги для клієнта і запишіть їх у вигляді списку.

* Користувач повинен Вас розуміти. Ваша мова повинна бути простою і доступною. Уникайте вузькоспеціалізованих термінів, сленгу, і тому подібне.

Розробка і тестування

Перенасичення сторінки аплетами, різного роду плагинамі, flash-анімацією, і тому подібне, може бути негативним чинником для Ваших користувачів, оскільки відвідувачі, які не можуть переглянути сайт швидко і легко (без завантаження додаткового софтверу), зазвичай починають нервувати і покидали Ваш, технічно вимогливий, ресурс.

Ахіллесовою п'ятою багатьох сайтів є:

* Мертві посилання на сайті;
* Javascript’овые помилки;
* Відсутність картинок;
* Орієнтація на один браузер.

Не повторюйте чужих помилок. Ретельно перевіряйте все без виключення сторінки на сайті

Експлуатація сайту

Відкриття сайту вимагає набагато більше, ніж прес реліз на популярних порталах та реєстрація в пошукових системах і каталогах. Великий об'єм планування необхідний в цьому випадку.

Окрім звичайної реклами використовуйте також приховану рекламу. Що це таке? Це - позитивна, комерційно важлива для Вас інформація, яка явно не указує на те, хто її замовив. Це - відгуки Ваших клієнтів поза Вашим сайтом, статтею авторитетних незалежних авторів про те, які Ви хороші, і тому подібне. Така тактика дозволить створити позитивний імідж швидше, ніж традиційна реклама.

Якщо основою Вашого сайту є корисний контент, то помилкою буде використання виключно чужого матеріалу (виключенням може бути переклад матеріалів з іноземної мови). Достатньо часто нові сайти намагаються отримати контент за будь-яку ціну. Неправильно буде вважати, що велика кількість неоригінальної інформації є обов'язково негативним явищем, проте запорука успіху - власний ексклюзивний контент.

Це прямо впливає на конкурентну можливість Вашого ресурсу, тобто на здатність сайту бути першим відвіданим серед аналогічних Web-ресурсів.

Google
 



© Copyright 2008-2017 - Створення сайту : intersite.net.ua - All Rights Reserved

Не знайшли відповідь на своє питання? Спробуйте задати його на підтримці хостингу: https://uahosting.com.ua/contacts.php